Borkommunikáció
“Bölcsek leszünk, mint a bor, melyet ittunk, s vállvonogatva beszélünk az utókor ítéletéről. Mert minden bölcsesség alja, melyet a magyar hazai borból és a műveltségből tanult, ennyi: szeretni kell az életet, s nem törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság.” Márai Sándor
7 990 Ft
Elfogyott
Leírás
Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.
A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.
A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével.
Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.
A kötetet szerkesztette Veszelszki Ágnes.
További információk
Tömeg | 1.5 kg |
---|---|
Méretek | 25 × 2.5 × 25 cm |
Borító | KEKE Grafikai Stúdió Kft. |
ISBN | 978-615-5164-38-5 |
Kiadás éve | 2018 |
Kiadó | Századvég Kiadó |
Nyelv | magyar |
Oldalszám | 302 |