LogoBalatoni MúzeumBábelhal WebstudioTelepít
00

Borkommunikáció

BalatonBorBorBoretikettDizájnMarketingkommunikációnéprajz

„Bölcsek leszünk, mint a bor, melyet ittunk, s vállvonogatva beszélünk az utókor ítéletéről. Mert minden bölcsesség alja, melyet a magyar hazai borból és a műveltségből tanult, ennyi: szeretni kell az életet, s nem törődni a világ ítéletével. Minden más hiúság.” Márai Sándor

7990 Ft

Elfogyott

Leírás

Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.

A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.

A Századvég Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével.

Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

A kötetet szerkesztette Veszelszki Ágnes.

További információk

Tömeg 1,5 kg
Méretek 25 × 2,5 × 25 cm
Borító

KEKE Grafikai Stúdió Kft.

ISBN

978-615-5164-38-5

Kiadás éve

2018

Kiadó

Századvég Kiadó

Nyelv

magyar

Oldalszám

302

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close